Nasze narzędzie do zarządzania zgodami użytkownika na korzystanie z plików cookie jest tymczasowo offline. Z tego powodu niektóre funkcje wymagające zgody użytkownika mogą nie być dostępne.
W PEŁNI ELEKTRYCZNE. JUŻ DOSTĘPNE.
CZY WIESZ, ŻE...
PONAD 577 000
73–89%
100% EKOLOGICZNEJ ENERGII
28 MIN
DALEKO SIĘGAJĄCE KORZYŚCI.
JAK DALEKO MOGĘ ZAJECHAĆ?
JEDŹ DALEKO. A NAWET DALEJ.
Nowe elektryczne MINI Cooper: Zużycie energii (w cyklu mieszanym WLTP): 14,7 – 13,8 kWh/100 km; emisja CO₂ (WLTP w cyklu mieszanym): 0 g/km; zasięg elektryczny (WLTP w cyklu mieszanym): 293 – 402 km,
MINI Countryman SE ALL4: Zużycie energii (w cyklu mieszanym WLTP): 18,5 – 17,0 kWh/100 km; emisja CO₂ (WLTP w cyklu mieszanym): 0 g/km; zasięg elektryczny (WLTP w cyklu mieszanym): 395 – 433 km,
JAK ZMAKSYMALIZOWAĆ ZASIĘG.
SPRAWDŹ WIĘCEJ NASZYCH PORAD I WSKAZÓWEK DOTYCZĄCYCH ZWIĘKSZANIA ZASIĘGU.
Jeżeli pokonuję dziennie
ŁATWE ŁADOWANIE W DOMU
SZYBKIE ŁADOWANIE W DRODZE
Dane liczbowe odnoszą się do nowego elektrycznego MINI Countryman Essential Style. Ceny oparte na średniej cenie benzyny (6,39 zł/l) i kosztach energii elektrycznej (0,89 zł/kWh) w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Ostatnia aktualizacja w Lipiec 2024 r.
Należy pamiętać, że faktyczny zasięg zależy od wielu czynników, przede wszystkim od wyposażenia dodatkowego, a także od rozmiaru kół i opon, indywidualnego stylu jazdy, wybranej trasy, warunków atmosferycznych oraz używania ogrzewania i klimatyzacji podczas jazdy i na postoju. W zależności od czynników zewnętrznych, takich jak napięcie sieciowe czy temperatura zewnętrzna, rzeczywiste czasy ładowania mogą odbiegać od czasów podanych w tym narzędziu. Czasy ładowania zostały zmierzone przy temperaturze zewnętrznej 25°C.
SPRAWDŹ WSZYSTKIE OPCJE ŁADOWANIA.
TWORZENIE LEPSZEJ PRZYSZŁOŚCI.
CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA.
Możliwe jest ładowanie elektrycznego pojazdu MINI z sieci – tak jak w przypadku każdego innego urządzenia przy użyciu dostarczonego standardowego kabla do ładowania, który można podłączyć do dowolnego konwencjonalnego gniazdka ściennego. Jednakże ta metoda ładowania może być bardzo powolna. Znacznie lepszą, bezpieczniejszą i szybszą opcją jest specjalna domowa stacja ładowania pojazdów elektrycznych. MINI oferuje dodatkowe opcje ładowania, takie jak oryginalna stacja MINI Wallbox, która stanowi wygodną w użyciu, szybszą alternatywę ze skalowalną mocą ładowania i dedykowanym, 3-fazowym złączem 11 kW. Możesz również skonsultować ze swoim partnerem MINI oraz autoryzowanym partnerem serwisowym E.ON i dowiedzieć się więcej na temat połączenia produktów i usług MINI Charging idealnie dostosowanych do warunków ładowania w Twoim domu.
Zdolność przesyłowa krajowej sieci energetycznej nie jest tak dużym problemem, jak sądzi większość. Jak dotąd wejście na rynek samochodów elektrycznych w UE odbywa się bez problemów, a sieć energetyczna stale się rozwija. W związku z tym nie ma potrzeby tworzenia nowych mocy wytwórczych energii elektrycznej w najbliższej przyszłości. Dostawcy energii mieli czas na planowanie z wyprzedzeniem. Sytuacja różni się jednak w poszczególnych krajach. Na przykład w północnej Europie ewolucja jest bardziej bezproblemowa ze względu na istniejące już mocne sieci energetyczne i stosowane ogrzewanie elektryczne. W innych regionach Europy ewolucja jest nieco trudniejsza ze względu na jednofazowe sieci energetyczne i starszą infrastrukturę. Ale ten problem jest już sprawnie rozwiązywany. W rzeczywistości istnieje „nieoczekiwana” druga strona tej kwestii: samochody elektryczne mogą w istotnej mierze zwiększać elastyczność sieci energetycznej. Zamiast stanowić zagrożenie dla stabilności lub zdolności przesyłowej, mogą działać jak duże akumulatory na kółkach. Umożliwiają magazynowanie energii i wykorzystanie jej w późniejszym czasie. W ciągu najbliższych kilku lat będziemy dysponować pulą ładowarek do EV wykorzystywanych jako zagregowane rezerwy.