Nasze narzędzie do zarządzania zgodami użytkownika na korzystanie z plików cookie jest tymczasowo offline. Z tego powodu niektóre funkcje wymagające zgody użytkownika mogą nie być dostępne.
W PEŁNI ELEKTRYCZNE. JUŻ DOSTĘPNE.


Zalety samochodów elektrycznych.


RUSZAJ W DROGĘ.


ŁATWE ŁADOWANIE.


NISKIE KOSZTY EKSPLOATACJI.


UCZUCIE JAZDY GOKARTEM W NOWEJ ODSŁONIE.


NOWA W PEŁNI ELEKTRYCZNA RODZINA MINI.


SPRAWDŹ WIĘCEJ NASZYCH PORAD I WSKAZÓWEK DOTYCZĄCYCH ZWIĘKSZANIA ZASIĘGU.
PLANOWANIE TRASY Z MINI PRZEWODNIKIEM: PODRÓŻ BEZ WIĘKSZEGO WYSIŁKU.




MINI APP: TWÓJ INTELIGENTNY KOMPAN.
CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA.
Możliwe jest ładowanie elektrycznego pojazdu MINI z sieci – tak jak w przypadku każdego innego urządzenia przy użyciu dostarczonego standardowego kabla do ładowania, który można podłączyć do dowolnego konwencjonalnego gniazdka ściennego. Jednakże ta metoda ładowania może być bardzo powolna. Znacznie lepszą, bezpieczniejszą i szybszą opcją jest specjalna domowa stacja ładowania pojazdów elektrycznych. MINI oferuje dodatkowe opcje ładowania, takie jak oryginalna stacja MINI Wallbox, która stanowi wygodną w użyciu, szybszą alternatywę ze skalowalną mocą ładowania i dedykowanym, 3-fazowym złączem 11 kW. Możesz również skonsultować ze swoim partnerem MINI oraz autoryzowanym partnerem serwisowym E.ON i dowiedzieć się więcej na temat połączenia produktów i usług MINI Charging idealnie dostosowanych do warunków ładowania w Twoim domu.
Zdolność przesyłowa krajowej sieci energetycznej nie jest tak dużym problemem, jak sądzi większość. Jak dotąd wejście na rynek samochodów elektrycznych w UE odbywa się bez problemów, a sieć energetyczna stale się rozwija. W związku z tym nie ma potrzeby tworzenia nowych mocy wytwórczych energii elektrycznej w najbliższej przyszłości. Dostawcy energii mieli czas na planowanie z wyprzedzeniem. Sytuacja różni się jednak w poszczególnych krajach. Na przykład w północnej Europie ewolucja jest bardziej bezproblemowa ze względu na istniejące już mocne sieci energetyczne i stosowane ogrzewanie elektryczne. W innych regionach Europy ewolucja jest nieco trudniejsza ze względu na jednofazowe sieci energetyczne i starszą infrastrukturę. Ale ten problem jest już sprawnie rozwiązywany. W rzeczywistości istnieje „nieoczekiwana” druga strona tej kwestii: samochody elektryczne mogą w istotnej mierze zwiększać elastyczność sieci energetycznej. Zamiast stanowić zagrożenie dla stabilności lub zdolności przesyłowej, mogą działać jak duże akumulatory na kółkach. Umożliwiają magazynowanie energii i wykorzystanie jej w późniejszym czasie. W ciągu najbliższych kilku lat będziemy dysponować pulą ładowarek do EV wykorzystywanych jako zagregowane rezerwy.