MINI TELESERVICE.

Czy wiesz, kiedy jest czas na następny serwis, przegląd lub wymianę oleju? Dzięki usłudze Teleservice Twoje MINI wie dokładnie, kiedy wypada termin następnego przeglądu. W przypadku wymaganej konserwacji lub w razie czynności serwisowej przekaże użytkownikowi i preferowanemu Partnerowi Serwisowemu wszystkie istotne informacje. Kiedy Twój Partner Serwisowy MINI skontaktuje się z Tobą w celu umówienia wizyty, będzie już znał stan Twojego pojazdu, dzięki czemu będzie mógł zamówić części i w pełni przygotować się do spełnienia indywidualnych wymagań Twojego pojazdu. Pomaga to również skrócić czas oczekiwania.

System z odpowiednim wyprzedzeniem rozpoznaje również potrzebę wykonania wizyt w serwisie – np. w przypadku zużycia klocków hamulcowych – i przesyła niezbędne informacje, aby można było szybko usunąć daną czynność serwisową. Nie musisz się o nic martwić, a Twoje MINI pozostanie w idealnym stanie. W razie nieoczekiwanej awarii pomoc drogowa MINI służy wsparciem i zapewnia jak najszybszy powrót na drogę. Również za pośrednictwem MINI APP możesz łatwo uzyskać informacje o stanie pojazdu.

MINI – Teleservice – przegląd MINI – Teleservice – przegląd

Twoje korzyści:

  • Większe bezpieczeństwo dzięki automatycznemu określaniu wymagań serwisowych
  • Automatyczne przesyłanie informacji o wymaganiach serwisowych do użytkownika i Partnera Serwisowego MINI
  • Proaktywne planowanie wizyt przez Partnera Serwisowego MINI
  • Krótsze czasy obsługi dzięki wydajnemu planowaniu i wykonywaniu usług
  • Szybkie wsparcie dzięki pomocy drogowej
  • MINI APP jako centrum dowodzenia pojazdem 
MINI – Teleservice – Cooper SE
MINI – Teleservice – ikona telefonu MINI – Teleservice – ikona telefonu

MINI TELESERVICE CALL.

W przypadku wymaganej konserwacji lub w razie czynności serwisowej Teleservice Call przekaże użytkownikowi i preferowanemu Partnerowi Serwisowemu wszystkie istotne informacje. Kiedy Twój Partner Serwisowy MINI skontaktuje się z Tobą w celu umówienia wizyty, będzie już znał stan Twojego pojazdu, dzięki czemu będzie mógł zamówić części i w pełni przygotować się do spełnienia indywidualnych wymagań Twojego samochodu. Skraca to również czas oczekiwania na wizytę.

System identyfikuje na wczesnym etapie również potrzebę nieplanowanych prac konserwacyjnych, na przykład zużyte hamulce. Udostępniane są niezbędne informacje, aby umożliwić szybkie czynności serwisowe. Nie musisz się o nic martwić, a Twoje MINI pozostaje w idealnym stanie.

Aby skontaktować się z Tobą i przygotować się do wizyty, wybrany Partner Serwisowy może pobrać aktualne dane przez połączenie teleserwisowe Twojego pojazdu i wysłać Ci wiadomości do pojazdu, np. przypomnienie o terminie.

MINI – Teleservice – ikona serwisu MINI – Teleservice – ikona serwisu

WYBÓR PREFEROWANEGO PARTNERA SERWISOWEGO.

Poprzez wskazanie preferowanego Partnera Serwisowego, będzie mógł on odbierać połączenia teleserwisowe z Twojego pojazdu. Aktualnie wybranego Partnera Serwisowego można sprawdzić i zmienić w dowolnej chwili w menu pojazdu lub aplikacji MINI. W celu zapewnienia działania funkcji Teleservice MINI może również korygować brakujący lub nieprawidłowy wybór Partnera Serwisowego.

MINI – Teleservice – 3-drzwiowe MINI Hatch
MINI – Teleservice – ikona samochodu MINI – Teleservice – ikona samochodu

POMOC DROGOWA MINI.

W razie awarii pomożemy Ci w najlepszy możliwy sposób: możesz skontaktować się z pomocą drogową MINI bezpośrednio z pojazdu, wybierając MINI Assistance w menu MINI Connected. Wszystkie istotne dane dotyczące stanu pojazdu i aktualnej pozycji użytkownika zostaną natychmiast przesyłane do serwisu mobilnego i nawiązywane jest połączenie głosowe. Specjaliści rozwiążą drobne czynności serwisowe zdalnie lub przyjadą osobiście.

W pojazdach z MINI Connected najnowszej generacji serwis może wysłać zapytanie o potrzebne dane i po potwierdzeniu pobrać je zdalnie. Dzięki temu specjalista pomocy drogowej może uzyskać dane pojazdu również w przypadku zwykłego połączenia telefonicznego. Proces pomocy drogowej można też zainicjować z poziomu aplikacji MINI. Również w tym przypadku infolinia pomocy uzyska wszystkie niezbędne informacje, aby zapewnić najlepsze możliwe wsparcie.

MINI – Teleservice – Centrum MINI

ZNAJDŹ NAJBLIŻSZEGO PARTNERA SERWISOWEGO MINI.