Obsługa posprzedażna MINI – wypadki i awarie – strona główna Obsługa posprzedażna MINI – wypadki i awarie – strona główna

SŁUŻYMY POMOCĄ. ZAWSZE I WSZĘDZIE.

Nasze kompleksowe usługi w zakresie obsługi po awarii czy wypadku zapewnią Ci spokojną głowę. Możesz bezpiecznie jeździć swoim MINI, wiedząc, że w razie czego jeden telefon zapewni Ci pomoc w dzień i w nocy. Sprawimy, że Ty i Twoje MINI będziecie mogli wrócić na drogę tak szybko, jak to możliwe, przy minimalnych niedogodnościach.

Obsługa posprzedażna MINI – wypadki i awarie – ikona intro
Obsługa posprzedażna MINI – wypadki i awarie – pomoc drogowa Obsługa posprzedażna MINI – wypadki i awarie – pomoc drogowa

+48 22 503 93 31

POMOC NA DRODZE 24/7/365.

ZADZWOŃ DO NAS.

Pomoc drogowa MINI to coś więcej niż tylko pomoc w razie awarii. To również wsparcie w razie wypadku. Nasz doświadczony wielojęzyczny personel najpierw postara się pomóc Ci przez telefon, aby umożliwić Ci szybkie kontynuowanie jazdy. Jeśli Twoje MINI będzie niezdolne do jazdy – z powodu awarii elektrycznej lub mechanicznej, wypadku, zgubienia kluczyków, zatankowania niewłaściwego paliwa, uszkodzenia lub zniszczenia w wyniku pożaru, kradzieży lub wandalizmu – zorganizujemy potrzebną pomoc.

WYPADEK ALBO AWARIA? OTO, CO NALEŻY ZROBIĆ.

  1. Załóż kamizelkę odblaskową
  2. Zabezpiecz miejsce wypadku (światła awaryjne, światła mijania, trójkąt ostrzegawczy)
  3. Zadzwoń pod numer 112, jeśli są ranni
  4. W miarę możliwości udziel pierwszej pomocy
  5. Zadzwoń do Pomocy drogowej MINI: +48 22 503 93 31 lub nawiąż kontakt za pośrednictwem aplikacji MINI.
  6. Poszukaj bezpiecznego miejsca. Nie opuszczaj miejsca wypadku
  7. W razie potrzeby powiadomimy policję
  8. W razie potrzeby na miejsce wypadku wyślemy autolawetę
  9. Zapewniamy poradę ekspertów dotyczącą sposobu dotarcia do celu podróży
  10. Zapewnimy samochód zastępczy (wynajęty samochód) (zwykle objęty ubezpieczeniem samochodu)
Obsługa posprzedażna MINI – wypadki i awarie – ikona – teleservice

TWOJE MINI CZUWA.

Dzięki MINI Teleservice Twoje MINI czuwa nad wszystkim – od akumulatora po termin następnego przeglądu.

CZUJ SIĘ BEZPIECZNIE. JEDŹ BEZ OBAW.

MINI Teleservice ułatwia Ci życie. Jest to zbiór inteligentnych rozwiązań technologicznych, które zapewniają wsparcie, gdy Twoje MINI wymaga serwisowania lub konserwacji. Dzięki temu cały proces przebiega wygodniej i sprawniej. Czujniki stale monitorują stan kluczowych komponentów i informują z odpowiednim wyprzedzeniem, gdy trzeba będzie podjąć działania. Gdy zbliża się planowany przegląd, Twój preferowany serwis MINI już o tym wie. Wszystkie dane serwisowe Twojego samochodu są tam przechowywane, analizowane i gotowe do użycia. Dane te są przesyłane do serwisu za pośrednictwem automatycznego połączenia teleserwisowego.

Gdy Autoryzowany Partner Serwisowy MINI zadzwoni do Ciebie, aby umówić wizytę, będzie już mieć wszystkie potrzebne informacje o Twoim MINI. Umożliwi to lepsze przygotowanie do wizyty i wcześniejsze zamówienie wszystkich potrzebnych części. Dzięki temu możesz skupić się na swoich sprawach i cieszyć się beztroską jazdą.

Niezależnie od tego, czy Twoje MINI jest nowe, czy używane, możesz aktywować MINI Teleservice w aplikacji MINI. Wystarczy założyć konto klienta i przypisać do niego swój pojazd oraz wybrać preferowanego partnera serwisowego MINI. Aby skontaktować się z Tobą i przygotować się do wizyty, Autoryzowany Partner Serwisowy MINI może pobrać aktualne dane przez połączenie teleserwisowe Twojego pojazdu i wysłać Ci wiadomości do pojazdu, np. przypomnienie o terminie.

Service Partner Management umożliwia określenie preferowanego partnera serwisowego MINI, który będzie odpowiadał na połączenia teleserwisowe. Aktualnie wybranego partnera serwisowego MINI można zmienić w dowolnej chwili w menu pojazdu lub w aplikacji MINI. Aby zapewnić prawidłowe przypisanie połączenia MINI Teleservice, MINI może też zmienić brakujące lub wyraźnie nieprawidłowe przypisanie partnera serwisowego.

Jeśli będziesz potrzebować pomocy technicznej podczas podróży, możesz mieć pewność, że otrzymasz potrzebną pomoc – dzięki usłudze MINI Teleservice Breakdown Call. Możesz przesłać dane swojego MINI do naszego zespołu pomocy drogowej, aby mógł on zdiagnozować problem i szybko zapewnić odpowiednią pomoc.

Jeśli po wypadku nie jesteś w stanie wykonać połączenia alarmowego, możesz mieć pewność, że Twoje MINI zrobi to za Ciebie. Wszystkie nowe modele MINI (od 3/2015) są wyposażone w funkcję inteligentnego połączenia alarmowego, która w razie poważnego wypadku drogowego automatycznie wybiera ogólnoeuropejski numer alarmowy 112. Przesyła lokalizację pojazdu, numer VIN, a także inne dane istotne dla akcji ratunkowej (rodzaj wypadku, stan poduszek powietrznych i pasów bezpieczeństwa, liczba pasażerów, kierunek jazdy).

W sytuacji awaryjnej naciśnij przycisk SOS, aby wysłać informacje o swojej lokalizacji i pojeździe do naszego centrum reagowania. W niektórych przypadkach Twoje MINI automatycznie nawiąże połączenie telefoniczne, a my zapewnimy Ci pomoc w Twoim imieniu. Specjalnie przeszkolony personel skontaktuje się z Tobą, udzieli pomocy w Twoim języku i skontaktuje się z odpowiednimi służbami ratunkowymi, zapewnić Ci szybką pomoc. Ważne: eCall rejestruje tylko niezbędne dane w momencie wypadku i nie służy do monitorowania ruchu pojazdu.

Obsługa posprzedażna MINI – wypadki i awarie – aplikacja mini

ZAPEWNIJ SOBIE MAKSYMALNE KORZYŚCI Z APLIKACJI MINI:

POŁĄCZ SIĘ Z NAJNOWOCZEŚNIEJSZYMI SYSTEMAMI INFOROZRYWKI I USŁUGAMI.

Obsługa posprzedażna MINI – wypadki i awarie – inforozrywka
Obsługa posprzedażna MINI – wypadki i awarie – wsparcie

DO USŁYSZENIA WKRÓTCE!