UMÓW WIZYTĘ W SERWISIE.
Usługę można zamówić w aplikacji MINI. Wystarczy wybrać „Pojazd” i sekcję „Mój dealer”, aby umówić się na wizytę Możesz też po prostu nacisnąć poniższy przycisk i umówić termin Serwisową u wybranego Partnera MINI.
Nasze kompleksowe usługi w zakresie obsługi po awarii czy wypadku zapewnią Ci spokojną głowę. Możesz bezpiecznie jeździć swoim MINI, wiedząc, że w razie czego jeden telefon zapewni Ci pomoc w dzień i w nocy. Sprawimy, że Ty i Twoje MINI będziecie mogli wrócić na drogę tak szybko, jak to możliwe, przy minimalnych niedogodnościach.
MINI Teleservice ułatwia Ci życie. Jest to zbiór inteligentnych rozwiązań technologicznych, które zapewniają wsparcie, gdy Twoje MINI wymaga serwisowania lub konserwacji. Dzięki temu cały proces przebiega wygodniej i sprawniej. Czujniki stale monitorują stan kluczowych komponentów i informują z odpowiednim wyprzedzeniem, gdy trzeba będzie podjąć działania. Gdy zbliża się planowany przegląd, Twój preferowany serwis MINI już o tym wie. Wszystkie dane serwisowe Twojego samochodu są tam przechowywane, analizowane i gotowe do użycia. Dane te są przesyłane do serwisu za pośrednictwem automatycznego połączenia teleserwisowego.
Gdy Autoryzowany Partner Serwisowy MINI zadzwoni do Ciebie, aby umówić wizytę, będzie już mieć wszystkie potrzebne informacje o Twoim MINI. Umożliwi to lepsze przygotowanie do wizyty i wcześniejsze zamówienie wszystkich potrzebnych części. Dzięki temu możesz skupić się na swoich sprawach i cieszyć się beztroską jazdą.
Niezależnie od tego, czy Twoje MINI jest nowe, czy używane, możesz aktywować MINI Teleservice w aplikacji MINI. Wystarczy założyć konto klienta i przypisać do niego swój pojazd oraz wybrać preferowanego partnera serwisowego MINI. Aby skontaktować się z Tobą i przygotować się do wizyty, Autoryzowany Partner Serwisowy MINI może pobrać aktualne dane przez połączenie teleserwisowe Twojego pojazdu i wysłać Ci wiadomości do pojazdu, np. przypomnienie o terminie.
Jeśli będziesz potrzebować pomocy technicznej podczas podróży, możesz mieć pewność, że otrzymasz potrzebną pomoc – dzięki usłudze MINI Teleservice Breakdown Call. Możesz przesłać dane swojego MINI do naszego zespołu pomocy drogowej, aby mógł on zdiagnozować problem i szybko zapewnić odpowiednią pomoc.
Jeśli po wypadku nie jesteś w stanie wykonać połączenia alarmowego, możesz mieć pewność, że Twoje MINI zrobi to za Ciebie. Wszystkie nowe modele MINI (od 3/2015) są wyposażone w funkcję inteligentnego połączenia alarmowego, która w razie poważnego wypadku drogowego automatycznie wybiera ogólnoeuropejski numer alarmowy 112. Przesyła lokalizację pojazdu, numer VIN, a także inne dane istotne dla akcji ratunkowej (rodzaj wypadku, stan poduszek powietrznych i pasów bezpieczeństwa, liczba pasażerów, kierunek jazdy).
W sytuacji awaryjnej naciśnij przycisk SOS, aby wysłać informacje o swojej lokalizacji i pojeździe do naszego centrum reagowania. W niektórych przypadkach Twoje MINI automatycznie nawiąże połączenie telefoniczne, a my zapewnimy Ci pomoc w Twoim imieniu. Specjalnie przeszkolony personel skontaktuje się z Tobą, udzieli pomocy w Twoim języku i skontaktuje się z odpowiednimi służbami ratunkowymi, zapewnić Ci szybką pomoc. Ważne: eCall rejestruje tylko niezbędne dane w momencie wypadku i nie służy do monitorowania ruchu pojazdu.