MOC I OSIĄGI

JESZCZE LEPSZE OSIĄGI.

MINI John Cooper Works – osiągi JCW widok przodu MINI John Cooper Works – osiągi JCW widok przodu

TECHNOLOGIA ELEKTRYCZNYCH GO-KARTÓW.

Niski środek ciężkości naszych w pełni elektrycznych modeli MINI JCW zapewnia ekscytujące gokartowe właściwości jezdne i wysoką dynamikę. To zasługa umiejscowienia wysokonapięciowego akumulatora litowo-jonowego w kształcie litery T wzdłuż płyty podłogowej. To znacznie poprawia również ogólną stabilność.

PIERWSZE CAŁKOWICIE ELEKTRYCZNE MINI JOHN COOPER WORKS.

MINI John Cooper Works – J01 JCW widok z boku MINI John Cooper Works – J01 JCW widok z boku
Moc / moment obrotowy 190 kW / 350 Nm
0–100 km/h 5,9 s
V maks. 200 km/h
Pojemność akumulatora 49.2 kWh

PIERWSZE W PEŁNI ELEKTRYCZNE MINI JOHN COOPER WORKS ACEMAN.

MINI John Cooper Works – J05 JCW widok z boku MINI John Cooper Works – J05 JCW widok z boku
Moc / moment obrotowy 190 kW / 350 Nm
0–100 km/h 6,4 s
V maks. 200 km/h
Pojemność akumulatora 49.2 kWh

EKSCYTACJA MINI JCW. NA TURBODOŁADOWANIU.

Modele JCW ucieleśniają ponad pięćdziesięcioletnie tradycje w motorsporcie. Większa moc. Większa wydajność. Najnowsza generacja silników spalinowych MINI JCW TwinPower Turbo zapewnia wysoką wydajność, jednocześnie spełniając najnowsze normy emisji spalin. Nie tylko wyróżniają się na tle innych, ale wręcz pozostawiają ich w tyle.

MINI JOHN COOPER WORKS.

MINI John Cooper Works – F66 JCW widok z boku MINI John Cooper Works – F66 JCW widok z boku
Moc / moment obrotowy 170 kW / 380 Nm
0–100 km/h 6,1 s

V maks.

250 km/h
Cylindry 4

MINI JOHN COOPER WORKS CABRIO.

MINI John Cooper Works – F67 JCW widok z boku MINI John Cooper Works – F67 JCW widok z boku
Moc / moment obrotowy 170 kW / 380 Nm

0–100 km/h

6,4 s

V maks.

246 km/h
Cylindry 4

MINI JOHN COOPER WORKS COUNTRYMAN ALL4.

MINI John Cooper Works – U25 JCW widok z boku MINI John Cooper Works – U25 JCW widok z boku

Moc

221 kW / 400 Nm

0–100 km/h

5,4 s
V maks. 250 km/h
Cylindry 4

1 MINI John Cooper Works: MINI JCW: zużycie paliwa (cykl mieszany WLTP): 6,5 – 6,8 l/100 km; emisja CO2 (cykl mieszany WLTP): 147 - 154 g/km Pojazd obecnie w fazie przedprodukcyjnej. 2 MINI John Cooper Works Cabrio: zużycie paliwa (cykl mieszany WLTP): 6,8 – 7,1 l/100 km emisja CO2 (cykl mieszany WLTP): 155-162 g/km Pojazd obecnie w fazie przedprodukcyjnej. 3 MINI John Cooper Works Countryman ALL4: (w cyklu mieszanym wg WLTP): zużycie paliwa (cykl mieszany WLTP): 8,3 – 7,8 l/100 km; emisja CO2 (cykl mieszany WLTP): 187 - 177 g/km Pojazd obecnie w fazie przedprodukcyjnej.

PIĘKNA I BOOST-IA.

MINI John Cooper Works - brzmienie JCW Boost MINI John Cooper Works - brzmienie JCW Boost
MINI John Cooper Works – J05 JCW widok z tyłu MINI John Cooper Works – J05 JCW widok z tyłu

E-POWER BOOST.

Kiedy potrzebujesz więcej mocy, na przykład podczas ruszania z miejsca, funkcja e-Power Boost zwiększa moc Twojego elektrycznego MINI JCW. Do akcji wkracza rozrusznik, aby poprzez dodatkową moc poprawić przyspieszenie. Wciskasz gaz w podłogę i cieszysz się maksymalną dynamiką jazdy.

E-LAUNCH CONTROL.

Funkcja E-Launch Control to specjalna funkcja w Twoim w pełni elektrycznym JCW umożliwiająca płynniejsze i szybsze przyspieszanie z miejsca. Minimalizuje poślizg kół i steruje momentem obrotowym, aby zapobiec nadmiernym obrotom silnika i przegrzaniu. Można ją aktywować, gdy samochód jest wystarczająco nagrzany. Wciśnij pedał gazu i poczuj, jak Twój JCW wibruje od dodatkowej mocy przed startem.

MINI John Cooper Works – J01 JCW widok z góry MINI John Cooper Works – J01 JCW widok z góry
MINI John Cooper Works – J05 JCW widok z boku MINI John Cooper Works – J05 JCW widok z boku

SPORTOWE ZAWIESZENIE MINI JCW

Sportowe zawieszenie JCW zapewnia precyzyjne prowadzenie i świetną reakcję. Specjalnie zestrojone sprężyny, stabilizatory i amortyzatory gwarantują optymalną stabilność. Większe pochylenie przednich kół zapewnia lepszą kontrolę kierunkową i lepszą przyczepność na zakrętach.

A TERAZ KOLEJNE KROKI.

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA.

Pojazdy MINI John Cooper Works zostały specjalnie zaprojektowane i skonstruowane z myślą o wyczynowej jeździe. Każdy aspekt jest zoptymalizowany pod kątem osiągów – aerodynamika, zawieszenie, układ wydechowy, hamulce, fotele, układ kierowniczy, koła i wiele innych. Silnik Steptronic TwinPower Turbo zapewnia potężną moc 221 kW, a układ napędowy w pełni elektrycznego MINI Aceman osiąga 170 kW. W środku inteligentny system operacyjny, zaawansowane systemy asystujące kierowcy i wskazania zorientowane na sportową jazdę angażują uwagę i pozwalają lepiej skupić się na drodze.
Napęd na wszystkie koła ALL4. ALL4 to elektrohydrauliczny napęd na wszystkie koła, który wykorzystuje elektronicznie sterowaną pompę hydrauliczną umieszczoną na tylnej osi rozdzielającą moment obrotowy na przednie i tylne koła. Domyślnie rozdziela moc silnika między przednie i tylne koła w proporcji 50:50, ale w razie potrzeby przenosi nawet 100% mocy na przednie koła. Zapewnia to pełną kontrolę na każdej nawierzchni i o każdej porze roku.
Jest ono klasyfikowane jako „MINI SUV” lub subkompaktowy crossover – najmniejsza klasa SUV-ów z karoserią zintegrowaną z ramą – i z napędem na wszystkie koła ALL4 może jeździć w terenie. Dzięki kreatywnemu wykorzystaniu przestrzeni MINI wykorzystuje każdy centymetr. Wysoki dach zapewnia najwyższym kierowcom dużo miejsca nad głową, jest sporo miejsca na nogi, a szerokie wnętrze daje pasażerom dużo przestrzeni. Jest to również jeden z największych małych SUV-ów i może na tylnych miejscach wygodnie pomieścić dwie wysokie osoby dorosłe za równie wysokimi osobami siedzącymi z przodu. Tylne siedzenia składają się, oferując dodatkową przestrzeń bagażową do 1390 l lub więcej miejsca na nogi. To praktyczny samochód rodzinny o luksusowym wyglądzie, a jednocześnie wystarczająco solidny, wytrzymały i wszechstronny, aby umożliwić jazdę w terenie i zapewnić prawdziwą frajdę.
WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure) to prawnie wiążąca procedura testowa dla wszystkich producentów samochodów określająca wartości emisji spalin i zużycia paliwa. Cykl ten uzupełniony będzie przez test emisji spalin mierzący substancje szkodliwe bezpośrednio na drodze: RDE (Real Driving Emissions).
Wszystkie elektryczne MINI są standardowo wyposażone w dwa kable do ładowania prądem przemiennym (AC). Pierwszy kabel można podłączać do każdego domowego gniazdka. Drugi umożliwia znacznie szybsze ładowanie ze stacji Wallbox prądem przemiennym o wyższej mocy. Opcjonalna stacja MINI Wallbox (3. generacji) to najwyższy poziom wygody korzystania z prądu. Dzięki solidnej i odpornej na warunki atmosferyczne konstrukcji można ją zainstalować w garażu lub na zewnątrz. Zapewnia ona ładowanie trójfazowe z prędkością ładowania 22 kW.