Nasze narzędzie do zarządzania zgodami użytkownika na korzystanie z plików cookie jest tymczasowo offline. Z tego powodu niektóre funkcje wymagające zgody użytkownika mogą nie być dostępne.
NAPĘDZANE POMYSŁOWOŚCIĄ.
Nowe elektryczne MINI łączy nasze tradycyjne, kreatywne wykorzystanie przestrzeni z technologią przyszłości. Jest to doskonale odzwierciedlone w konstrukcji i rozmieszczeniu nowego akumulatora. Jest on ułożony w kształcie litery T i umieszczony wzdłuż podłogi, dzięki czemu obniża środek ciężkości i optymalizuje rozkład masy, zapewniając jeszcze większą zwinność i gokartowe właściwości jezdne MINI, które wszyscy znamy i kochamy. Innowacyjność MINI nadal ma się dobrze. Historia toczy się dalej.


ZWINNOŚĆ NAPĘDU PRZEDNIEGO.
NAPĘD NA WSZYSTKIE KOŁA ALL4.
Napęd na wszystkie koła ALL4 nowego elektrycznego MINI Countryman zapewnia przyczepność i trakcję na każdej nawierzchni, w sposób dynamiczny rozdzielając moc między wszystkie koła. A gdy wykryje utratę przyczepności spowodowaną mokrą lub oblodzoną nawierzchnią, odpowiednio do potrzeb dynamicznie zmienia rozdział mocy. Niezależnie od pogody masz pełną kontrolę i jesteś w swoim żywiole.




HAMOWANIE REKUPERACYJNE.
Hamulce elektrycznego MINI nie tylko umożliwiają wytracanie prędkości, lecz również pomagają zwiększyć zasięg. Dzięki hamowaniu rekuperacyjnemu po zwolnieniu pedału jazdy prędkość (energia kinetyczna) jest przekształcana z powrotem w energię elektryczną w celu doładowania akumulatora. Dostępne są dwa różne tryby hamowania, które umożliwiają dostosowanie poziomu hamowania rekuperacyjnego do swojego stylu jazdy.
REZYGNACJA Z METALI ZIEM RZADKICH W NOWYM elektrycznym MINI Countryman.
W układzie napędowym nowego elektrycznego MINI Countryman całkowicie zrezygnowaliśmy z "metali ziem rzadkich". Uzyskaliśmy to poprzez nowe rozwiązanie, w którym konwencjonalne magnesy zastąpione zostały polem elektromagnetycznym, eliminując potrzebę stosowania tych materiałów. To znaczące osiągnięcie umożliwia jeszcze bardziej zrównoważony proces produkcji i dodatkowo odciąża środowisko.


CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA.
Pojazdy elektryczne nie wymagają stosowania oleju silnikowego, co oznacza, że nie trzeba go regularnie wymieniać, jak ma to miejsce w przypadku samochodów spalinowych. Jednak niektóre komponenty, takie jak hamulce i opony, nadal wymagają serwisu w ramach okresowej, profesjonalnej konserwacji pojazdu.
Kluczowymi surowcami w akumulatorach wysokonapięciowych są kobalt, lit, grafit i nikiel. Obudowa akumulatora wysokonapięciowego wykonana jest z aluminium. MINI (BMW Group) dąży do stworzenia rozwoju odpowiedzialnego, zrównoważonego łańcucha dostaw spełniającego nasze wysokie standardy w zakresie etyki i praw człowieka. Wszyscy wybrani dostawcy muszą udzielać informacji na temat wdrażania standardów środowiskowych, społecznych i korporacyjnych, w tym dotyczących przestrzegania praw człowieka i zakazu pracy przymusowej. Ściśle współpracujemy z kluczowymi dostawcami surowców, tak aby wszystkie materiały były pozyskiwane w sposób odpowiedzialny, zarówno w celu ochrony i poprawy stanu środowiska, jak i zapewnienia bezpieczeństwa i dobra zatrudnionych we wszystkich ogniwach łańcucha dostaw. W dalszym ciągu usprawniamy również działania logistyczne, aby zmniejszyć wpływ transportu komponentów do naszych zakładów.
Tak. Ta sama koncepcja i struktura opłat ma zastosowanie zarówno do pojazdów elektrycznych Tesla, jak i innych marek, czego celem jest zapewnienie dostępności stacji ładowania dla wszystkich użytkowników.


W PEŁNI ELEKTRYCZNE MINI ACEMAN.
W PEŁNI ELEKTRYCZNE MINI COOPER.



