Nasze narzędzie do zarządzania zgodami użytkownika na korzystanie z plików cookie jest tymczasowo offline. Z tego powodu niektóre funkcje wymagające zgody użytkownika mogą nie być dostępne.
NAPĘDZANE POMYSŁOWOŚCIĄ.
Nowe elektryczne MINI łączy nasze tradycyjne, kreatywne wykorzystanie przestrzeni z technologią przyszłości. Jest to doskonale odzwierciedlone w konstrukcji i rozmieszczeniu nowego akumulatora. Jest on ułożony w kształcie litery T i umieszczony wzdłuż podłogi, dzięki czemu obniża środek ciężkości i optymalizuje rozkład masy, zapewniając jeszcze większą zwinność i gokartowe właściwości jezdne MINI, które wszyscy znamy i kochamy. Innowacyjność MINI nadal ma się dobrze. Historia toczy się dalej.
ZWINNOŚĆ NAPĘDU PRZEDNIEGO.
NAPĘD NA WSZYSTKIE KOŁA ALL4.
Napęd na wszystkie koła ALL4 nowego elektrycznego MINI Countryman zapewnia przyczepność i trakcję na każdej nawierzchni, w sposób dynamiczny rozdzielając moc między wszystkie koła. A gdy wykryje utratę przyczepności spowodowaną mokrą lub oblodzoną nawierzchnią, odpowiednio do potrzeb dynamicznie zmienia rozdział mocy. Niezależnie od pogody masz pełną kontrolę i jesteś w swoim żywiole.
KIEROWCY ELEKTRYCZNEGO MINI – historie wideo.
„Więcej gokartowych wrażeń już pod maskę nie wejdzie”.
HAMOWANIE REKUPERACYJNE.
Hamulce elektrycznego MINI nie tylko umożliwiają wytracanie prędkości, lecz również pomagają zwiększyć zasięg. Dzięki hamowaniu rekuperacyjnemu po zwolnieniu pedału jazdy prędkość (energia kinetyczna) jest przekształcana z powrotem w energię elektryczną w celu doładowania akumulatora. Dostępne są dwa różne tryby hamowania, które umożliwiają dostosowanie poziomu hamowania rekuperacyjnego do swojego stylu jazdy.
REZYGNACJA Z METALI ZIEM RZADKICH W NOWYM elektrycznym MINI Countryman.
W układzie napędowym nowego elektrycznego MINI Countryman całkowicie zrezygnowaliśmy z "metali ziem rzadkich". Uzyskaliśmy to poprzez nowe rozwiązanie, w którym konwencjonalne magnesy zastąpione zostały polem elektromagnetycznym, eliminując potrzebę stosowania tych materiałów. To znaczące osiągnięcie umożliwia jeszcze bardziej zrównoważony proces produkcji i dodatkowo odciąża środowisko.
CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA.
Pojazdy elektryczne nie wymagają stosowania oleju silnikowego, co oznacza, że nie trzeba go regularnie wymieniać, jak ma to miejsce w przypadku samochodów spalinowych. Jednak niektóre komponenty, takie jak hamulce i opony, nadal wymagają serwisu w ramach okresowej, profesjonalnej konserwacji pojazdu.
Kluczowymi surowcami w akumulatorach wysokonapięciowych są kobalt, lit, grafit i nikiel. Obudowa akumulatora wysokonapięciowego wykonana jest z aluminium. MINI (BMW Group) dąży do stworzenia rozwoju odpowiedzialnego, zrównoważonego łańcucha dostaw spełniającego nasze wysokie standardy w zakresie etyki i praw człowieka. Wszyscy wybrani dostawcy muszą udzielać informacji na temat wdrażania standardów środowiskowych, społecznych i korporacyjnych, w tym dotyczących przestrzegania praw człowieka i zakazu pracy przymusowej. Ściśle współpracujemy z kluczowymi dostawcami surowców, tak aby wszystkie materiały były pozyskiwane w sposób odpowiedzialny, zarówno w celu ochrony i poprawy stanu środowiska, jak i zapewnienia bezpieczeństwa i dobra zatrudnionych we wszystkich ogniwach łańcucha dostaw. W dalszym ciągu usprawniamy również działania logistyczne, aby zmniejszyć wpływ transportu komponentów do naszych zakładów.
Tak. Ta sama koncepcja i struktura opłat ma zastosowanie zarówno do pojazdów elektrycznych Tesla, jak i innych marek, czego celem jest zapewnienie dostępności stacji ładowania dla wszystkich użytkowników.